سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

قرآن مصور (2)

 پست های مرتبط دیگر5 6  4  ۳  ۲  ۱  

  بنام خداوند بخشنده بخشایشگر

   

دو دریای مختلف (شور و شیرین، گرم و سرد) را در کنار هم قرار داد، در حالی که با هم تماس دارند؛ در میان آن دو برزخی است که یکی بر دیگری غلبه نمی‌کند (و به هم نمی‌آمیزند)! (الرحمن20-19)

 

 توجه » در صورت باز نشدن هر یک از تصاویر بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را فشار دهید

دو دریا یکسان نیستند: این یکی دریایی است که آبش گوارا و شیرین و نوشیدنش خوشگوار است، و آن یکی شور و تلخ و گلوگیر؛ (امّا) از هر دو گوشتی تازه می خورید و وسایل زینتی استخراج کرده می‌پوشید؛ و کشتیها را در آن می‌بینی که آنها را می‌شکافند (و به سوی مقصد پیش می‌روند) تا از فضل خداوند بهره‌گیرید، و شاید شکر (نعمتهای او را) بجا آورید! (فاطر12)

 

      

 

 

 

آیا ندیدی کشتیها بر (صفحه) دریاها به فرمان خدا، و به (برکت) نعمت او حرکت می‌کنند تا بخشی از آیاتش را به شما نشان دهد؟! در اینها نشانه‌هایی است برای کسانی که شکیبا و شکرگزارند! (لقمان31)

 

  

  

آیا به پرندگانی که بالای سرشان است، و گاه بالهای خود را گسترده و گاه جمع می‌کنند، نگاه نکردند؟! جز خداوند رحمان کسی آنها را بر فراز آسمان نگه نمی‌دارد، چرا که او به هر چیز بیناست! (ملک19)

 

 

 

آیا ندیدی خداوند از آسمان آبی فرو فرستاد که بوسیله آن میوه‏هایی رنگارنگ (از زمین) خارج ساختیم و از کوه‏ها نیز (به لطف پروردگار) جاده‏هایی آفریده شده سفید و سرخ و به رنگهای مختلف و گاه به رنگ کاملا سیاه! (فاطر27)

 

 

 

 

 

پس کدامین نعمتهای پروردگارتان را انکار می‌کنید؟! (الرحمن 16)

 

 پست های مرتبط دیگر5 6  4  ۳  ۲  ۱    

 

توسط: محدثه

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

عالی بود
موفق باشید

مرسی عزیزم

کامران شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

زیبا بود از شما بسار ممنونم چیزهایی که الان برای ما انسانها تازگی داره همون چیزایی که 1400 سال پیش در قران اومده یعنی در عصر جاهلیت؛ و این یعنی حقانیت خدا، حقانیت قران و اسلام . این نشانه جاهلیت و غرور کاذب ماست که قران شده دکور خونه هامون
دعا کنیم که خدا بهمون معرفت و شناخت بده... آمین.

رویا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

مرسی.جالب و تلنگری برای توجه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد