سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

نامه خدا به بنده دل شکسته!

نامه خدا به بنده دل شکسته!

می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من 

 

در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.
 

دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش!
 

هنوز من هستم.
 

هنوز خدایت همان خداست! 

هنوز روحت از جنس من است!

  

اما من نمی خواهم تو همان باشی!

 

تو باید در هر زمان بهترین باشی. 

نگران شکستن دلت نباش!                                                             

"ادامه مطلب را بخوانید"

ادامه مطلب ...

خطای دید جالب!

خطای دید جالب!  

تا لود شدن کامل تصاویر شکیبا باشید  

     

ادامه مطلب ...

نکاتی برای حفظ سلامتی استخوان ها

نکاتی برای حفظ سلامتی استخوان ها 

 

حفظ سلامتی استخوان‌ها آسان ‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. آگاهی از رژیم‌های غذایی مناسب، ورزش و فعالیت‌های بدنی و رعایت سایر عوامل مهم در شیوه زندگی، می‌تواند تاثیر زیادی روی سلامت استخوان‌های شما داشته باشد.

ادامه مطلب ...

از مادر 111 ساله تا فرزند 2 ماهه+عکس

از مادر 111 ساله تا فرزند 2 ماهه 

 

 

اینها دخترای شش نسل یک خانواده اند که کوچیکه یعنی همون که داره ونگ میزنه 7 هفته ست که به دنیا اومده و به همین مناسبت میمون دور هم جمع شدن تا نبیره رو به جدشون که 111 سالشه نشون بدن و بهش تبریک بگن  

 

توسط: محدثه

عجیب ترین کفش های دنیا

عجیب ترین کفش های دنیا 

در انتخاب کفش راحتی اصلا ملاک خوبی نیست،

تنها به جذابیت پاهای خود بیاندیشید  

 

 

ادامه مطلب ...

چگونه شاد زندگی کنیم؟

چگونه شاد زندگی کنیم؟ 

آیا از اینکه همیشه منتظر باشید که شادی و خوشحالی به سراغ شما بیاید خسته شده اید؟ انتظار را رها کنید و شاد بودن را با این نکات شروع کنید.

 همه ما می دانیم که شادی با معجزه به دست نمی آید. همچنین شادی چیزی نیست که برای شما اتفاق بیافتد بلکه بذری است که شما آن را می کارید و محصولش را برداشت می کنید. پس منتظر چه هستید؟ راههای شاد زیستن را بیابید.

ادامه مطلب ...