سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

از نلسون ماندلا باید آموخت..

توسط: محدثه


پ.ن بی ربط: سلام به دوستای خوبم..

یه نفر به قالب قبلی مون توهین کرد منم عوضش کردم

اگر چنانچه در لود شدن وب ما مشکلی دارین بگید تا شاااید! یه کارایی بکنیم...

 ولی قول نمیدماااا

نظرات 18 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
یه سوال..

احیانا اون زمان ها نلسون چیزی تو چشمش کار نمیذاشته ؟!!



یا حق

سلام
بدجوری فکرتون درگیر کرده هااا
ولی تا اونجایی که می دونم 2، 3 نفر این کارو انجام دادن
نگران نباشین هر خبری تو این زمینه به دستم برسه اول به شما اطلاع می دم

علیرضا چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

نه دیگه چه مشکلی؟ همه چیز عالی هـ . توت فرنگی هم داره.

مـــــادرانه سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.ghalbemadar.blogsky.com

بنام خداوند اردیبهشت ، خدائی که ماراچه زیبا سرشت .

سلام ... وقت شما بخــیر و شادی

قالب جدید مبارکــــ " یکی از یکی زیبـــاتر .

ممنون از پذیرائی شما بعــد از ورود.

مطالبـتون هم مثل همیشه " جالب و پر محـــتوا

سرافراز باشید .

سلام
ممنون از حضورتون، نوش جان

Banooye Mahtab سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ http://bachemosbat274.blogfa.com

سلام محدثه خانم گل.
به به چه قالب خوشگلی. مبارکه. دوست می دارمش

سلام عزیزم، چطوری؟
مرسی، معلومه شما هم خوش سلیقه ای ها

Banooye Mahtab سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ http://bachemosbat274.blogfa.com

نسیم، دانه از دوش مورچه انداخت؛
مورچه، دانه را دوباره بر دوشش گرفت و رو به خدا گفت :
گاهی یادم می رود که، هستی؛
کاش بیشتر نسیم بوزد …

علیرضا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
بله، سرعتتون بهتر شده.

سلام
خداروشکر، پس دیگه مشکلی نداره؟

غریبه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:12 ب.ظ

این "واقعا" شما من رو به یاد خانم شیرزاد ( سریال ساختمان پزشکان) انداخت !! هر چند که خیلی اهل دیدنش نبودم اما حس میکنم که تو کلام شما هم، همون قدر کش بود

رنگ شب یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

جُغرافیاىِ دیگرى خلق کرده نبودنتْ!
اَبروهایم شده اند خَطِ اُستُواىِ جدیدى
که حَوالى شان همیشه بارانیست...!

اِواا... راست میگی؟

رنگ شب یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ http://nightcolor22.blogfa.com

سلام:)
برا من که زود بالا اومدفقط این عکسای رو قالبت رو اعصابمه...خو گشنم شد

سلام
مرسی، چه میدونم والا... منم میزنم مشکلی نداره

غریبه یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام ..

دو سه روز نبودم، اینجا چقدر فرق کرده!.. میبینم که در و دیوارتون رو رنگ کردین، مبارکه

البته یه سری مشکلاتی در قالب بندی تگ هاش مخصوصا در قسمت انتخاب بخش نظراتش داره که منتظریم ببینیم شما همون یه کارایی رو که گفتین، بالاخره میکنین یا نه ؟!

از نلسون هم متشکریم که با نوشتاری از این قبیل، اثبات کرده که مکارم اخلاقی نه تنها از چهارچوب قوم و نژاد خارج است، بلکه در قالب اعتقاد و مذهب هم نمیگنجد و به گونه ای اخلاقیات با ذات بشر گره خورده است .

ایام به کام..
یا حق

سلام
بله دیگه... در و دیوار واسه همین کاراس مرسی

واقعا؟؟!

دقیقا، فرمایش شما کاملا متین

فاطمه شادکانی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ق.ظ http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم این هم از نامه من

ای نام تو بهترین سرآغاز بی تونام کی کنم باز
ای یادتو مونس روانم جزنام تو نیست برزبانم

خدایا میدونم خوب یادت همون روزی رو میگم که دست رو با مهربونی گرفتی و از توی کوره راه های تاریک به سوس روشنایی هدایتم کردی و با یک نشونه یا شایدم یک معجزه من رو به مسیر درست هدایت کردی همون روزهای رو نیگم که روی دیوارهای دلم غبار یاس و نامیدی به خاطر پیچ پیچ ها
وحرفهای درگوشی شیطون بروی دلم نشسته بود و باعث شده بود که بخاطر اتفاقات بدی که در زندگی برای این بنده حقیرت رخ دادهیچ امیدی به زندگی کردن نداشته باشم.وبا خودم حرفهای رو تکرار کنم که در شان و شخصیت کسی که تو اشرف مخلوقات نامیدیش نباشه.تو اونقدر مهربونی که حتی به فرشتگانت دستوردادی که بر این ساخته دست تو سجده کنندو سجده کردنند جزءیکی اون هم شیطان بود.همین روزها بود که شیطون من رو زمین زد ای خدای مهربونم. اما تو من رو از زمین بلند کردی و غبار یاس ونامیدی رو از روی دیوار دلم زودودی و پاک کردی و نوری تازه در من دمیدی حتی همین الان هم که دارم این دل نوشته و نامه رو برای تو می نویسم ای خدای قادر بی همتا
از تواز توی که گفتی همیشه من به یادتونمپس بیاد باشید و به ق.لت عمل کردی و همیشه میکنی اما من چی؟!خدا من بنده نالایقی برای تو بودم و زیر تمام عهدوپیمان های که با تو بستم بودم زدم قلب مهربون تو رو شکستم واز تو ناامید شده بودم.
که این ناامیدی بزرگ ترین گناه نسبت به تو میتونه باشه ای خدای خوب و مهربونم ...
همیشه دوستت داشتم الان هم دارم
پس هفت آسمان پناهم باش
ای خدای قادر بی همتا؟!

فاطمه شادکانی شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم

بسیار زیبا بود.

از این اتفاقا توی فضای مجازی پیش میاد.
خودت رو ناراحت نکن گلم ...

سلام عزیزم
ممنون از حضور گرمت
جدی نگیر عزیز دلم

علیرضا شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

پوف! اگر بخواید یک سایت درست میکنم با وورد پرس و یوزر و پسورد cms رو بهتون میدم. پسورد cpanel رو نمیتونم بدم چون اشتراکی هست و هاست حداقل تا یکسال دیگه تمدید شده و مشکلی نداره ولی بعدش به عهده خودتون هست.
فقط باید یک دامنه ثبت کنید که مثلا saayeroshan.ir میشه 4800 تومن اگر از http://www.faraso.org بخرید و باید به اسم و با ایمیل خودتون باشه که بعدا مشکلی پیش نیاد.
کلی چیزهای جالب شاید یاد بگیرید و اگر سوالی داشتید تا اونجایی که وقت بشه و بدونم، کمک میکنم.

آقای علیرضا
الان پوف! یعنی چی، بازهم دیر لود میشه؟!
می خوای تبلیغ خودت رو بکنی باشه حرفی نیست ولی اینقدر از وبلاگ خوشگل ما ایراد نگیر
چرا یه قالب قشنگ واسه خودت نمی ذاری؟ میخوای ما یکی واست انتخاب کنیم؟

از کمکت ممنون شاید یه روزی مزاحمت بشم ولی...

پویا شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

همیشه به قلبتان گوش دهید

اگر چه در سمت چپ شما قرار دارد

همیشه راست خواهد گفت

یگانه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ http://khodaytanha.blogfa.com

دلتنگی پیچیده نیست !
یک دل ، یک آسمان ، یک بغض و آرزوهای ترک خورده . . .
به همین سادگی . . .

یگانه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://khodaytanha.blogfa.com

حال آدم خراب پرسیدن ندارد

اما ...

دستانش گرفتن دارد . . .

یگانه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ http://khodaytanha.blogfa.com

فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس می شود .

یگانه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://khodaytanha.blogfa.com

منم دلتنگ رویت
دلم آید به سویت
چه کردی با دل من
که کرده آرزویت .

ســــلام عزیزم هم قالب قبلی هم قالب جدیدتون هر دوش خیلی خوب و زیباست، موفق باشید

سلام
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد