سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

هنر باورنکردنی بی فرهنگ های دنیا

هنر باورنکردنی بی فرهنگ های دنیا

این هنر جالب و باورنکردنی، حکاکی روی کتابهای زبون بسته است که احتمالا هنرمندانش سواد خوندن شعر یار مهربان نداشتن.


  



یادش بخیر:

من یار مهربانم دانا و خوش بیانم
گویم سخن فراوان با آنکه بی زبانم 
پندت دهم فراوان من یار پنددانم
من دوستی هنرمند، با سود و بی زیانم
از من مباش غافل ، من یار مهربانم.

توسط: محدثه


 

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://hot-miss.blogsky.com

سلام عزیز من ممنونم از حضور گرمت چشم دوزمو میارم پایین دیگه چی....
ممنونم که امدی وب شماهم عالیه موفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق باشی

ladan پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد