سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

خاطرات مشترک بچه های دیروز(2)+ عکس

 دهه شصتی ها حتما یکبار رو اینطوری امتحان دادن!! 

  

چه عکس های رنگارنگی توی این تلویزیون ها بود  

هرچند کیفیتش اچ دی نبود ولی خوب بود 

 

این هم از دفترهای لوکس بچه های دیروز!!! 

دلم واسه خودمون میسوزه...

 

روش آذین بندی دوچرخه: 

 

 

 

 

 

نوشتن این املاء نیم ساعت زمان می برد

  

 من بعد از خوندن این کتاب تصمیم گرفتم برم حموم

  

 پسرا با این فوتبال دستی چه کیفی می کردن ...

 

 

توسط: محدثه

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی زیبایی یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com/

سلام عزیزم
از من درخواست لینک کرده بودید من شما رو لینک کردم. من رو به همین اسم لینک کنید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد